Dne 15.2.2014 18:57, Petr Vejsada napsal(a):
> Jelikož j obecnému konsensu ohledně is_in a addr:country nejspíš nedojde,
> chci
> poprosit, abyste se už k přidávání těchto tagů nevyjadřovali, ledaže by
> nutkání či argumenty byly nepřekonatelně silné. Zato uvítám podněty k obsahu
> tagu is_in.
>
> K diskusi:
>
> - obsah tagu is_in

Ahoj,

dokud nebude jasné čemu má obsah toho tagu sloužit, tak se těžko shodnem
na jeho formátu.

Já taky nechci někomu zbytečně rozbíjet fungující software, a proto mě
zajímá která konkrétní věc s is_in/addr:country tagem funguje a bez něj
ne. Pokud jsem něco nepřehlédl, tak tu zatím nikdo takovou neuvedl.

Nominatim - umí polygony hranic, addr:country/is_in tedy není potřeba.

Navit - resp. maptool, které převádí osm formát do binárního formátu pro
navit, umí polygony hranic států i měst, is_in/addr:country tedy není
potřeba.

MoNav - sice neumí polygony hranic, ale neumí ani is_in/addr:country.

OsmAnd - umí polygony hranic, is_in/addr:country tedy není potřeba.

Ne opravdu jsem neprocházel všechen software, ale čistě ze statistik
taginfo bych se fakt divil, kdyby na přítomnost těchto tagů něco opravdu
spoléhalo.
Zajímá mě nějaký příklad toho, kde jsou tyto tagy užitečné mj. i proto,
abysme si vyjasnili, jaký formát/obsah by is_in mělo mít.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk