Dne 21.2.2014 09:20, Dalibor Jelínek napsal:
Ahoj,
Asi takhle nějak: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN/chyby
Uznávám přede všemi, že tvoje řešení je mnohem hezčí.

Jen bych tam doplnil sloupec, který by říkal o jakém RUIAN ID se bavíme,
aby se daly rozlišit minimálně SO a AM, možná i TEA.

Taky bych dával to číslo klikací s odkazem na VDP RUIANu.

Jo, klikací čísla jsem byl už líný dodělávat :-D Je to jen návrh, sloupce se můžou upravit. Teď mne třeba napadlo, že by tam mohl být i odkaz na odpovídající OSM prvek. Doufám, že je jasné, že ta data jsou ten příklad, žádné takové AM neexistují ;-)

TinyIssue - je super, že máš zálohu pro případ velkého pracovního nasazení.

Zálohu? Jen jsem si to zkusil.

Vycházím totiž z předpokladu, že těch nalezených chyb bude hodně a bude dobré mít v tom přehled. Pak bude potřeba najít pro každou oblast ten správný kontakt, vyexportovat oblast do excelu a poslat. Předpokládám, že existuje nějaký konverzní nástroj Markdown2csv, takže s tím by až takový problém nebyl.

Ta tabulka má jednu zásadní nevýhodu. Lze třídit jen dle jednoho sloupce, takže nejde si nechat zobrazit pouze nevyřešené chybějící definiční body z Velké Lhoty.

Moudřejší budeme, až se import rozběhne a chyby se začnou hromadit.