Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 3. 2014 8:27:26
Předmět: Re: [Talk-cz] český addr:housenumber

"

Nemám nic proti tomu to takto značit v místech, kde se používají čísla
orientační. Je to rozhodně přehlednější. Ale na malém městě/ vesnici mi
přijde zbytečné, mít číslo jak na budově, tak ještě na vchodu. Tam to naopak
situaci ještě více znepřehlední. Tam bych byl pro, prosadit do Nominatim
opravu, aby se bral a v potaz jak addr:street tak i addr:place. Nevím, jak
moc bude složité to  upravit, ale určitě to jde.

Marián

"