Ahoj,
to ale aso nebude uplne bezny pripad, ne?
Nemas nejaky priklad?

Predpokladam, ze na rohu stoji jeden dum, protoze
dva by se na roh asi jen tezko vesly, i kdyz je to teoreticky
mozne. Navic by musely mit stejne cislo orientacni, coz
je jeste mene pravdepodobne.
Spise to bude tak, ze tam bude jeden dum, nad kterym
by bylo nakresleno jeho c.p. a ze dvou ulic dva vchody,
nad kterymi by byla nakreslena dve c.o.
To IMHO bude hezci, nez dve c.p./c.o. blizko vedle sebe,
coz mozna renderer ani nenakresli.

Jak se meni renderer teda netusim  a myslim, ze zmenit
renderer hlavni mapy je dost komplikovane.

Zdravi,
 Dalibor