Ahoj,
problém bych rozdělil na dva případy:

1) Budova duch.
2) Dvě budovy přes sebe. Mají stejnou geometrii a tváří se jako jedna
budova.

Ad1)
dalo by se to řešit stejně jako AM. Tedy, že by se zobrazil seznam
nejbližších duchů.

Ad2)
Aktuálně je ve skriptu "limit 1" takže mi to v případě více budov vrátí
náhodně jednu. Stačí limit vyhodit a najednou budeme mít na jednom místě x
budov. Problém je, jak to nějak rozumně zobrazit. PointInfo používá jako
výstup z modulu html text. Komponenta, která to následně zobrazí, umí jen
HTML3. Navíc ne komplet. Takže na nějaké cool css funkce jako je skrývání a
rozbalování bloků můžu zapomenout.

To umí zase jiná komponenta, ale ta pro změnu nepodporuje kliknutí na link :
-( Prostě takový menší nevěstinec :-D

Možná by stačilo jen zobrazit seznam těch dalších budou a pro každou link na
vdp. Uvidíš, že tam těch budov je více a můžeš si zobrazit nějaké bližší
údaje.

Marián