Dne Út 13. května 2014 22:52:24, Petr Vejsada napsal(a):

> Czechaddress se toliko hrabe v tagách addr:.

pardon, nekontroloval jsem komplet historii všech zmršených domů, ale ...

> Někdy 'nelegálně' přidává
> budovy z RUIAN, ale toto nejsou tvary z RUIAN, takže nevím, jak k tomu
> autor přišel. V RUIAN jsou ty obyčejné obdélníky, tedy tradičně ;-)
> navrstvené na sebe místo vedle sebe,
> http://ruian.poloha.net/19/49.22593/15.88272

... takže to vlastně udělat mohl?

nicméně u toho sousedního domu koukám, že poslední úprava má 9 bodů stejně
jako předposlední, oproti pěti bodům v mojí verzi, tzn. ty čtyři navíc tvořící
výkus přeci jen přidal Frettie ... haló, copak to má být?

> Ah, už vím, co to je. Jsou to polygony parcel, nikoli baráků.
> http://ruian.poloha.net/19/49.22593/15.88272 a rozsvítit parcely.

nojo, ale v OSM je to jako součást budovy

navíc mi není jasné, jak tam vznikly ty zakřivení a vůbec ... když se na to
podívám do katastru, tak je to krásně rovné (hm, ono vlastně i na tom tvém
odkazu se to dá víc nazoomovat, hau) - a navíc mi došlo, že ty kudrlinky do
ulice jsou schodiště a ty dozadu k lesu jsou stříšky nad zadními vchody ... no
tak to by mělo být značeno úplně jinak

jo a naokraj, nevím proč, ale v Osmandu ty tvary vypadají ještě úchylněji
(ostatně v tom jsem si toho všiml)

K.