Já to vždycky řešil s citem. Říkal jsem si, že pokud provedu extrudování toho tvaru, co jsem nakreslil směrem nahoru do výšky budovy, aby to dávalo co nejvěrnější představu o tvaru domu. Totiž zatím vcelku jeiná možnost, jak tato data vizualizovat mimo zakreslení v mapě je asi tento přístup. Cokoliv detailnějšího by stejně musel řešit odkaz na model té budovy.

Neříkám, že je to správně, ale můj cit říká, že je to z těch řešení takový rozumný kompromis. Takže schody před domem zpravidla jako součást budovy nekreslím. Stejně tak, pokud je někde na budově nějaký singulární výstupek, tak taky ne. Samozřejmě existuje milion a jedna budova, kde ani moje řešení nic nevyřeší nebo povede k nějakému nepochopitelnému výsledku.