Martine, ty máš nějakou zkušenost s formátem pro nat2bin? Já našel jenom tohle

http://lists.maptools.org/pipermail/proj/2014-April/006834.html

A jaký je vlastně formát těch souborů v

www.cuzk.cz/Zememerictvi/Geodeticke-zaklady-na-uzemi-CR/GNSS/Nova-realizace-systemu-ETRS89-v-CR.aspx

Možná by to bylo zajímavé téma pro VUGTK?

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky at gmail com
PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp
@jachymc