Dobrý den,

děkuji za vstřícnost a zájem. Není to moje chata, mělo být "mějme chatu", ne
"máme chatu".

Příkladem může být SO 30365147, okres Příbram, Svaté Pole, *evidenční* číslo
59. Uvnitř tohoto SO leží jiný SO, který má číslo *popisné* 59. V této
zahrádkářské osadě je takových více.

Další příklad - AM 681032, což je č.ev. 13 a AM 40078680, evidenční číslo
1013. Vzdálenost od sebe 4 centimetry.

AM 679712, ev.č.6 a AM 40078655, ev.č. 1006. Také cca 4 centimetry.

SO 30192455 s AM 40064018, ev.č. 5019. Uvnitř tohoto SO je definiční bod jiného
SO (nemám teď po ruce jednoduchý prostředek, jak zjistit ID toho "ducha") s AM
651869, což je evidenční číslo 19.

SO 30192463 s AM 40064026, ev.č. 5028. Uvnitř duch s AM 651931, ev.č. 28.

Praha, Kováků číslo orientační 30. Dva SO mají toto orientační číslo, přičemž
každý má své číslo popisné. Jeden má jen definiční bod a leží uvnitř hranic
druhého.

+ tisíce dalších ...

--
S díky a pozdravy