Takže update:
dnes mi z MZe odpověděli, že po konzultaci s CPR MZe (to nevím co je :-)
) pole kultura přidali. Takže super, nemusím to hledat někde po všech
čertech.
V souvislosti s tím - bylo by možné doplnit tu wiki stránku pro import (
http://wiki.openstreetmaps.org/wiki/LPIS ) a popsat tam jaké kultury se
importují a jak se mapují? Já jen, abych to měl stejně. Trochu blbé je,
že já dostanu slovní vyjádření - tedy například: <ms:kultura>travní
porost</ms:kultura>, kdežto skript jede podle ID.
Je někde dokumentace popisující formát souboru a povolené hodnoty?

Já našel jen toto:

kultura:orná půda
kultura:chmelnice
kultura:vinice
kultura:ovocný sad
kultura:travní porost
kultura:porost RRD
kultura:zalesněno
kultura:rybník
kultura:jiná kultura
kultura:jiná kultura (školka)
kultura:jiná kultura (zelinářská zahrada)

Marián