Ahoj!

> Prosim ciste source=lpis. Tak se jmenuje stranka importu, a tak jsou
> importovana existujici data.
> "
>
> A nebude to pak v kolizi? LPIS je obecná zkratka a kromě českého jsem našel
> i slovenský a evropský (a to asi nebudou všechny). Nebo budeme aplikovat
> princip, kdo dřív přijde, ten dřív mele?

Kdo driv prijde, ten driv mele :-). Pokud polaci nebo slovaci zkusi
import, tak zjisti ze stranka na wiki uz existuje, takze by si
konfliktu meli vsimnout.

A i kdyby nahodou ne, nebude to velky problem: importujem ta data jen
na ceskym uzemi...
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html