Ahoj,

Dne Út 2. září 2014 00:01:14, Pavel Machek napsal(a):

> Takze na zobrazeni way pro dany id:
>
> http://www.openstreetmap.org/way/4639304
>
> Koukal jsem na ty waye, asi vim jak vznikly (zbytky po
> multipolygonech) a odstraneni je spravna varianta, takze neudelam nic

no já si právě teď nejsem jist, jestli mám v tom mazání cest pokračovat, možná
ani ne. Mám i jinou "zábavu" - přes 12 tisíc křížících se budov. Bude jich o
něco méně, zapomněl jsem vyloučit budovy, které se překrývají a mají rozdílný
layer.

Křížící se budovy odstraňuji alespoň po sobě a CzechAddress, i když
CzechAddress to křížení nezpůsobil. Je jen poslední, kdo na budovu sahal a
byla křížící se už předtím.

Ty křížící se budovy jsou nejčastěji dvě stejné nebo podobné, naplácané přes
sebe (podobně jako v RUIAN ;-)) - jak se s tracerem vrhli dva lidi v jeden čas
na stejnou oblast.

--
Petr