On 09/02/2014 12:07 AM, Petr Vejsada wrote:
> Ahoj,

> Pustíš si JOSM se zapnutým dálkovým ovládáním, najdeš si na osm.org
> příslušnou
> cestu (osm.org/way/nnnnn), na webu osm.org kliknout na rozbalovátko Upravit a
> vybrat si v JOSM dálkové ovládání. Co máš zobrazeno na webu se ti automaticky
> načte do JOSM.

Jo, to je dobry napad.

> Musíš mít normální připojení k netu (=veřejná IP).
>
> Pokud máš NAT, tak asi jedině stáhnout soubor s daty.
Tohle je uplny nesmysl. JOSM Remote Control funguje vsude stejne bez ohledu na
zpusob pripojeni. Mozna to tak fungovalo pred davnymi veky, ale co pouzivam JOSM
(asi ctyri roky), nevidel jsem jine ovladani nez pres lokalni interface;
pouzival jsem ho bez problemu i za trojitym (!) NATem.

(Remote control dela request na _lokalnim_ pocitaci, tedy na ten, kde bezi
prohlizec; o zadne requesty prichazejici zvnejsku v zadnem pripade nejde.
Ukazkova URL requestu:
http://127.0.0.1:8111/load_and_zoom?left=14.373836653137205&top=50.088197963663134&right=14.38320980796814&bottom=50.08699981422188
127.0.0.1 je specialni adresa s vyznamem "tento pocitac"; a na portu 8111
nasloucha JOSM)

> Abych negeneroval co jedna oprava to jeden changeset, osvědčil se mi tento
> postup:
>
> - v JOSM založit prázdnou vrstvu a hezky si jí pojmenovat, třeba MOJE
> - načíst z API přes to dálkové ovládání oblast, kde problém je
> - právě načtenou vrstvu sloučit do vrstvy MOJE
> - ve vrstvě MOJE provést příslušnou opravu (ostatně jiná vrstva po sloučení
> už
> není)
> - jít na další problém, waynnnnn, načíst, sloučit, opravit, opakovat pořád
> [...]
To zni rozumne, lepsi postup me nenapada.

Honza "Piskvor" Martinec