Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 6. 9. 2014 19:02:31
Předmět: Re: [Talk-cz] Odstávka LPIS

"

Ještě při uložení mi to napsalo hlášku o neexistenci nějaké way a zbylo mi
1720 nodů které nelze uložit na server

posílám ti tyto zbývající nody přes úschovnu

odkaz http://www.uschovna.cz/zasilka/AIH8RFSYSSYUTRFM-UTU/
(http://www.uschovna.cz/zasilka/AIH8RFSYSSYUTRFM-UTU/)

Dne 6. září 2014 16:19 Marián Kyral <mky...@email.cz(mailto:mky...@email.cz)
> napsal(a):
"
No a dnes to už od rána funguje ;-)

Aktuální verze Traceru: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140906/
Tracer.jar(http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140906/Tracer.jar)

Kromě opětovného zprovoznění LPIS je tam přepracovaná konfigurace modulů
(bude potřeba moduly znova nakonfigurovat), silně experimentální module
ruian-lands a nově Tracer nedovolí tracovat plochy mimo staženou oblast.

Ta změna konfigurace byla docela náročná. Jsem myslel, že na to bude nějaký
standardní modul, ale prd. No tak jsem se s tím trápil více než jsem čekal.
Kdo by třeba čekal, že metoda getArray() vrací list místo pole :-D

Do budoucna bych ještě chtěl ještě schovat nastavení jednotlivých modulů za
nějaké tlačítko. Ale to jen, až se budu opravdu hodně nudit ;-)

Teď se kouknu na ocásky a jiné nepřístojnosti, co Tracer vyvádí.

"