no zdá se, že jde o stejnou chybu kterou hlásí Kamenitxan
Když jsem si nyní onen nenahraný soubor otevřel tak mi josm řve, že uvedený
soubor nelze číst chyba je: cesta s externím ID 31694 obsahuje chybějící
bod s externím ID 30479

Dále jsem chtěl poslat výpis z konzole JOSM při otevření tohoto souboru -
bohužel však nevím jak mám tento výpis z konzole získat

obvyklé ctrl + c a ctrl + v mi nefunguje