Ahoj,

Dne 8.9.2014 7:10, Marián Kyral napsal(a):
> Ahoj,
> díky ta intenzivní testování.

Dělal mi to už kdysi RUIAN tracer, pak to zmizelo. Nezjistil jsem, jestli to
bylo upgradem traceru
nebo upgradem z IcedTea na Oraclí Javu. Přijde mi to jako nějaký race, když
klikám rychleji než
tracer stíhá zavírat dialog. Zkusím večer chvíli klikat z PC v práci s Win7,
jestli se něco objeví.

> [...]
> verzi JOSM, jestli
>     není bug spíš někde mezi nejnovějším JOSM, Xserverem a nvidia driverem.
>
> Taky se mi ještě nestalo. Dokonce ani nemám tu doporučovanou volbu -Xmx...m.
> Ale zase na druhou
> stranu, mám na všech počítačích minimálně 4GB. Na tom nejnovějším dokonce
> 16G. Nicméně jsem si
> všiml, že u hodně velkých polí trvá ta automatika docela dlouho. Nejprve se
> vypíše, že bylo
> natrasováno pole, ale ještě pár sekund trvá, než se zobrazí.
>
> Dělá ti to u nějakých velkých lánů? Nebo i u pidi políček? Nebo při

Je to jasný zacyklený memory leak, mám 6GB RAM ale nezáleží kolik paměti Javě
dám, během pár sekund
sežere celý heap. Systém jsem v tom zatím nenašel, někdy malé políčko, někdy
velký lán. Nejvíc ramky
si ale vezme Xorg, možná jen tracer zviditelnil chybu někde hlouběji. No, moje
gentoo je směska
verzí různých balíků, asi by to chtělo po 7mi letech rolling updates reinstall
od nuly :-)

> [...]
>     rozlezl přes natrasovaný polygon. Ještě častější je vznik části cesty,
> která leze do hrany
>     mezi dva LPIS polygony a vrací se zpátky sama po sobě.
>

> Jo o tom vím. Dokonce to umím i nasimulovat. Co zatím neumím, je to správně
> vyřešit. Musím si na
> to sednout, nachystat si testovací příklady a zkoušet možnosti. Mám nějaký
> nápad, uvidím, jestli
> zafunguje. Doufám, že se k tomu tento týden dostanu. Na ocásky se snad taky
> dostane. Zase musím
> dávat bacha, abych neusekl ten nesprávný kousek ;-)

Možná blbý dotaz -- nesnažíš se zbytečně vymýšlet kolo? Základní operace nad
(multi)polygony a další
geospatial funkce musí přece být dávno někde implementované, včetně ošetření
těch okrajových
situací. V červenci jsem letmo mrknul na dokumentaci JTS+GeoTools a nevypadá to
špatně, navíc tracer
už je má jako závislost. Pokud by geometrie JTS šla obalit vrstvou převádějící
datový model JOSM tam
a zpátky...?

> [...]
> ručně napojit okolí na
>     čistý polygon, než zkoumat a opravovat následky "automatiky". LPIS viz
> výše. RUIAN zase
>     typicky vykusuje zářezy do sousedících budov co nejsou v RUIANu,
> nakreslených nepřesně podle
>     KM. Takže musím likvidovat ocásek vyrobený v místě průniku, přitom by
> stačilo jen ručně
>     posunout uzel sousední budovy kam patří.
>
> Určitě. V tom původním traceru se modifikátory používaly. Já to většinou
> dělám tak, že dám "zpět",
> bod posunu a znova to natracuji. Ale musím si toho všimnout.

Já přilehlé non-RUIAN budovy preventivně posouvám pryč z dosahu traceru, pokud
předem tuším problémy
;-) Ten modifikátor by se hodil.

Martin