---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Švec - OSM <o...@maatts.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 17. 9. 2014 2:34:44
Předmět: Re: [Talk-cz] oprava relace 25469

"Ahoj,

ten problém je IMHO obecnější. Co jsem si všiml, multipolygony lesů se
source=uhul:wms mají tagovanou pouze outer cestu a relace tagovaná není. Jak
se teď hrabe do velkých ploch díky LPISu, je to náchylné k chybám. Mě se od
víkendu podařilo běžným postupem rozbít už dva rozsáhlé lesy na různých
místech republiky. Z jednoho vzniklo parkoviště kvůli starším nesmyslům v
tagování členů relace. A druhý les zmizel úplně, protože jsem rozdělil
vnější cestu na víc úseků kvůli limitu uzlů. Což bez tagu
na relaci např. JOSM už neinterpretoval jako les.

Nešlo by ty lesní multipolygony nějak hromadně vyhledat v databázi a
přesunout landuse=forest z outer cesty na relaci?
"

No mělo by to jít vyhledat přes overpass api [1]. Ale nějak se mi to nedaří
:-( Padá mi to na timeout. [2]

Druhá možnost je přes sql z databáze Petra Vejsady. Možná zkusím večer.

[1] https://help.openstreetmap.org/questions/35225/overpass-query-only-outer
-ways-of-multipolygon

[2] http://overpass-turbo.eu/s/552

Marián