On 17.9.2014 13:00, Marián Kyral wrote:

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 17. 9. 2014 12:09:48
Předmět: Re: [Talk-cz] oprava relace 25469

    Ahoj,

    On Wed, Sep 17, 2014 at 09:34:42AM +0200, Marián Kyral wrote:

    musíme si říct, co přesně se má udělat.

    "Najít všechny polygony, které mají landuse=forest a jsou členy relace typu
    multipolygon jako outer. Odebrat tagy landuse a source tomuto polygonu a dát
    je na popsanou relaci."

    Jo?

Jo. Já hlavně chtěl zjistit, kolik toho je. Ono těch lesů jako multipolygon asi
nebude až tak moc. Třeba v Beskydech to je jeden velký multipolygon.

Souhlas, stačí pro začátek vyjet seznam. Třeba se bavíme o deseti
multipolygonech :-) Já jen nahodil dotaz do pléna, protože jsem si všiml že to
je systematický jev po celé republice.

Pokud bude těch multipolygonů do stovky, není problém je opravit v JOSM. Pokud
jich bude víc, dají se zpřísnit kritéria výběru a zbytek projít ručně.

Martin