Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12. 11. 2014 23:40:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Nová fíčura - kde chybí natrasovat budovy

"Ahoj,

tohle je problém, no. V RUIAN je právní stav, nikoli realita.

Pokud majitel ohlásí zbourání budovy, měla by z RUIAN zmizet i s adresou.
Pokud to nenahlásí, tak je to blbé.

Mohl bych skladovat seznam zbořených či z jiného důvodu neplatných budov a
ty
by se pak nevykreslovaly ani netrasovaly. Muselo by se vymyslet, jak ty
neplatné budovy do seznamu přidávat a taky jak je dát ze seznamu zase pryč.
Pryč by se daly automaticky, kdyby z RUIAN budova zmizela, to je jasné. A
kdyby se budova znovu postavila a měla stejné RUIAN ID, počet takových
případů
se bude blížit nule.

Nejsi jediný, kdo tento problém zmiňuje (že v RUIAN jsou budovy, které už
neexistují).

Záleží kolik by takových budov bylo. Kdyby málo, můžu je do seznamu přidávat

ručně (insert into ...) - nejjednodušší.

Pak se nabízí nějaká webová stránka, kam by je mohl přidávat kdokoli.
Ochrana
před vandaly a pitomými boty? Jak? Kapča? :(

Ideálně autentizace proti OSM serveru, jenže ta se nejspíš nekoná. Našel
jsem
jen http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Single_sign_on , což vypadá, že OSMF
prostě není identity provider :\.

Nebo to udělat jako fci Pointinfo, což by měl Marián jistě radost, on má
totiž
spoustu zbytečného času.
"

Já už tady něco podobného navrhoval. Stačí projít starší emaily. Nemusel by
to být právě PointInfo. Mohl by to být nový doplněk, třeba
ReportRuianErrors. Ten by plnil nějakou databázi na poloha.net a ta by
jednak sloužila pro účely vykreslování a zároveň by mohla sloužit jako
takový mezičlánek mezi uživatelem a ČÚZK, až bude možné hlásit chyby. Měli
bychom tak přehled o všech žádostech na ČÚZK a mohli tím zabránit vzniku
duplicitních hlášení, byly by možné statistiky, kolik kdo podal žádostí, v
jakém jsou stavu a jak byly vyřešeny (opraveno, zamítnuto...)

Času sice moc nemám, ale Tracer má teď v parádě Martin Švec (a jde mu to moc
dobře, doufám, že se to podaří dodělat a vydat co nejdříve ;-) ), Já hlavně
testuji, takže pokud bych dostal nějaký nový impuls, tak není problém nějaký
plugin vyvinout. Jen je potřeba se dohodnout, co a jak.

Marián

"
Jsou ještě jiné možnosti?

Poznámka: jsem provozovatelem poloha.net

--
Petr