V první fázi by myslím stačil nějaký jednoduchý formulář, který by se
dal zavolat s RUIAN ID. Do PointInfa bych doplnil nějakou ikonku, která
by ten link otevřela v prohlížeči.
Následně by se to mohlo dále vylepšovat a na konci by pak třeba byla
samostatná vrstva s RUIAN problémy v JOSM - alá OSM notes.

Marián