---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Martinec <j...@martinec.name>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 2. 12. 2014 13:49:23
Předmět: Re: [Talk-cz] Preklad terminu o mostech?

"On 12/02/2014 10:53 AM, Dalibor Jelínek wrote:
> Ahoj,
> díky všem za rady. Doopravil jsem to podle tohoto návrhu
> a dojel překlad JOSM na 100% (samozřejmě k dnešku).
>
> Chtěl bych požádat všechny, kdo pracují s JOSM v češtině, aby
> dávali pozor na chyby a neobratné překlady a posílali mi je
> a já je tam pak opravím.
>
> Děkuji,
> Dalibor

Ahoj,

skvělá práce, díky moc!
"

Taktéž se připojuji s poděkováním. Díky.

"
Zkusím si dneska stáhnout ty překladový řetězce a projít si je; mám
podezření,
že minimálně několik procent textů v "češtině" vzniklo kdysi pouhým
zkopírováním
ze slovenštiny (což je sice lepší než drátem do voka, ale už několikrát mě
to v
JOSM zaskočilo). Bohužel se to mnohem hůř hledá než nepřeložený texty, ale
na
papíře mi to snad půjde líp :)
"

Jo. Slovenské texty jsem taky občas zahlédl, ale mám pocit, že je Dalibor už
opravil. V aktuální verzi JOSM jsem zatím žádný nenašel.

Ha, tak  minimálně jeden zůstal:

--set=<key>=<value>                       Nastavte prednastavený kľúč na
hodnotu

Marián

"
Honza "Piškvor" Martinec