Ahoj,

opravil jsem...

Dalibor

From: Michal Pustějovský [mailto:michal.pustejov...@seznam.cz]
Sent: Tuesday, December 23, 2014 4:02 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Mapování železnic - překlad JOSM

Tak nakonec jsem šel cestou nejmenšího odporu a všem hodnotám, kde to mělo
smysl, jsem přiřadil "display_values" (natvrdo se předepíše, co se má
zobrazit). Není tedy nutné řešit překlad. Jenom bych v překladu poprosil o
opravení "lehkého metra" (nadzemka, nadzemní dráha...) a "konstrukce"
(výstavba), protože to jsou celkem nesmysly :-)

Jako vždy ocením případné komentáře nebo upozornění na chybky. Novou verzi
presetu přikládám.

Michal