---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miros...@suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 9. 2. 2015 16:41:55
Předmět: Re: [Talk-cz] Licence OSM

"On 02/09/2015 03:30 PM, Marián Kyral wrote:
> Tohle je bohužel čistě manuální proces.

Ono ovšem to psaní těm vlastníkům těch stránek je taky manuální práce. A to
95 % všeho. To jestli vyplním wiki nebo
nějaký formulář už je jedno. Resp. není to jedno protože ten formulář bude
muset někdo naprogramovat.
http://xkcd.com/1205/
"

Nějak se začít musí. Hlavní přínos "poloautomatického" řešení bych viděl v
tom, že:

1) Uživatel jen nahlásí, kde, kdo a co (vyplní problémové url, kontaktní
email na danou instituci) a nemusí přemýšlet nad zněním dopisu protože:

2) Administrátor si zkontroluje url, klikne na tlačítko a z připravené
šablony se vygeneruje email, který se ihned pošle.

Není třeba editovat wiki (ne každý to umí nebo chce umět), není třeba
vymýšlet znění emailu.

Email by chodil z nějaké oficiální adresy (určitě to vypadá lépe, něž Franta
Flinta z Horní Dolní).

Sice už weby hodně dlouho nedělám, navíc teď jsem se moc OSM nevěnoval, ale
resty co jsem měl jsem už dohnal, takže v příštích týdnech by se to mělo
změnit. Možná na to mrknu. Určitě by bylo fajn použít přihlašování přes
openstreetmap.org. Petr Vejsada si s tím hrál u hlášení RUIAN chyb, takže to
není potřeba znova zkoumat ;-)

Marián

"
Mirek