On 02/09/2015 07:39 PM, Petr Vejsada wrote:
> Ahoj,

> je to modul do https://simplesamlphp.org/ . Modul je vlastně jen upraveny
> modul pro Linkedin. OSM modul, bohužel, vyžaduje patchnout simplesamlphp;
> patch je triviální, ale přeci jenom je to patch, bez něj to prostě nejde.
>
> Modul jsem neposílal autorům simplesaml, protože než bych se prokousal
> standardy kódování a otestoval, zda mám všude správný počet mezer a
> tabelátorů, tak za tu dobu si mohu užívat života.
>
> K ozkoušení na http://poloha.net/saml, respektive
> http://poloha.net/simplesaml/module.php/core/authenticate.php (je tam login
> [...]

Jenom teda detail: v defaultní instalaci Google Maps, Bing Maps i různých OSM
map layerů (Leaflet etc). se ten copyright zobrazuje - tedy aby se nezobrazoval,
musí do toho implementátor vědomě zasáhnout. Neboli - už jsem viděl i GMapy s
vymazaným oznámením o copyrightu, to není specifikum OSM; Google na ty chybějící
atribuce jenom na rozdíl od OSM má pravděpodobně crawlery a zaměstnance.

Neboli ano, je potřeba to podat "je super, že používáte OSM, jen je tam ještě
potřeba zmínit (c) OSM" místo "wtf co to děláte vy pitomci, to je celý blbě" ;o)
ale je to úplně totéž jako ostatní mapy.

TL;DR: uživatelé mapového podkladu to ze své implementace nejspíš *vyhodili*.

Honza "Piškvor" Martinec