Dne Út 10. března 2015 05:51:31, Marián Kyral napsal(a):
> Od: Ladislav Laska <la...@kam.mff.cuni.cz>

ó budiž pochválen velkou chválou dobrodinec náš :-)

> Jaké jsou výhody Merkaartoru oproti JOSM (kromě toho, že je v C++)?

za sebe můžu říct, že především mentalita

to není jen C++, ale i Qt ... motá se kolem toho jiná sorta vývojářů než třeba
kolem GTK+ (ok, to je špatný příklad, to je zprzněné C) nebo například FLTK

prostě se mi s ním pracuje dobře (až na nějaké mušky samozřejmě), zatímco JOSM
nebo teď ta nová webová blbost u mě neustále vyvolává pocity jako "WTF, co tím
chtěl básník říci, jak mám kua udělat to co chci?!?"

K.