On 2015-06-04, 10:58 GMT, jzvc wrote:
> Zastavat se muzes, ale zastavas se na spatnym miste, neni totiz rec o
> datech, ale o konkretni navigaci, ktera je proste nepouzitelna. Hromada
> jinych navigaci ktery pouzivaji OSM data naviguje podstatne lip.

a) Ano, i se špatným UI a možná horšími algoritmy jsem stále
openstreetmap.org vděčný že mi našla pěší tůru 2 km (s unavenými
a nadávajícími dětmi a blížícím se deštěm) tam, kde here.com
navrhovalo 6 km.
b) Víš o nějaké HTML5 mobilní aplikaci, která by dodala lepší
navigaci?

Hezký den,

Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
    -- vi FAQ