---------- Původní zpráva ----------

Od: MatějCepl <mc...@cepl.eu>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 4. 6. 2015 14:18:32
Předmět: Re: [Talk-cz] LPIS - objem dat, zjednodušení kontur

"On 2015-06-04, 10:58 GMT, jzvc wrote:
> Zastavat se muzes, ale zastavas se na spatnym miste, neni totiz rec o
> datech, ale o konkretni navigaci, ktera je proste nepouzitelna. Hromada
> jinych navigaci ktery pouzivaji OSM data naviguje podstatne lip.

a) Ano, i se špatným UI a možná horšími algoritmy jsem stále
openstreetmap.org vděčný že mi našla pěší tůru 2 km (s unavenými
a nadávajícími dětmi a blížícím se deštěm) tam, kde here.com
navrhovalo 6 km.
b) Víš o nějaké HTML5 mobilní aplikaci, která by dodala lepší
navigaci?
"

Dvoukilometrová pěší tůra? Na to přece nepotřebuji navigaci. Stačí pohled do
mapy ne? :-D