From: Petr Vejsada [mailto:o...@propsychology.cz]
Sent: Thursday, June 04, 2015 10:25 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] RÚIAN, Doplňkové soubory SO bez č.p./č.ev.

Dobrý večer,

děkuji, nevěděl jsem a už stahuji. Jestli tomu správně rozumím, tak v
případě, že si databázi stále udržuji pomocí změnových souborů, tak by mi
mělo stačit nahrát si tyto doplňkové soubory pouze jednou. Případné změny v
obsahu těchto dat budou zahrnuty ve změnových souborech. Chápu správně?

Díky.
--
Zdraví
Petr Vejsada

Dne Čt 4. června 2015 22:01:50, Petr Souček napsal(a):

> [...]
> Zveřejněno 1.6.2015
>

> Doplňkové soubory SO bez č.p./č.ev.
>

> Pro uživatele VFR jsou k dispozici dva doplňkové měsíční stavové
> soubory se stavebními objekty (SO) a parcelami.
>
> *     Soubor RRRRMMDD_ST_SO3PGP obsahuje SO bez č.p./č.ev. (typu 3) s
> identifikační parcelou z potvrzeného geometrického plánu, tzv.
> budoucího stavu, kdy parcela ještě není zplatněna v ISKN,
> *      Soubor RRRRMMDD_ST_SO3PM obsahuje SO bez č.p./č.ev. (typu 3)  s
> identifikační parcelou v minulosti (zrušená parcela).
>
> Tyto SO jsou obsahem změnového VFR, ale již se nedostanou do stavového
VFR.