Dobrý den,

OK, díky.

Vy jste na tom ČÚZK asi veselé kopy ;-). Tak napřed byly Trasakce, pak jste z
toho udělali Transakce, ale v těchto speciálních souborech pro změnu Transkace

:-)

      <vf:Parcela gml:id="PA.26107993010">
        <pai:Id>26107993010</pai:Id>
        <pai:KmenoveCislo>2175</pai:KmenoveCislo>
        <pai:PododdeleniCisla>2</pai:PododdeleniCisla>
        <pai:VymeraParcely>93</pai:VymeraParcely>
        <pai:DruhCislovaniKod>2</pai:DruhCislovaniKod>
        <pai:DruhPozemkuKod>5</pai:DruhPozemkuKod>
        <pai:KatastralniUzemi>
          <kui:Kod>687707</kui:Kod>
        </pai:KatastralniUzemi>
        <pai:BonitovaneDily>
          <com:BonitovanyDil>
            <com:Vymera>93</com:Vymera>
            <com:BonitovanaJednotkaKod>10110</com:BonitovanaJednotkaKod>
->>>        <com:IdTranskace>0</com:IdTranskace>
            <com:RizeniId>0</com:RizeniId>
          </com:BonitovanyDil>
        </pai:BonitovaneDily>
      </vf:Parcela>

ale i když to změním ručně na Transakce, tak to stejně neprojde (to bude pro
FordFroga, jestli to tu čte):

Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.ParcelaConvertor.fill(ParcelaConvertor.java:169)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.ParcelaConvertor.fill(ParcelaConvertor.java:41)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractSaveConvertor.insertItem(AbstractSaveConvertor.java:283)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractSaveConvertor.saveData(AbstractSaveConvertor.java:246)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractSaveConvertor.convert(AbstractSaveConvertor.java:168)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.CollectionConvertor.processElement(CollectionConvertor.java:93)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractConvertor.convert(AbstractConvertor.java:77)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.DataConvertor.processElement(DataConvertor.java:212)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractConvertor.convert(AbstractConvertor.java:77)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.ExchangeFormatConvertor.processElement(ExchangeFormatConvertor.java:73)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.AbstractConvertor.convert(AbstractConvertor.java:77)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.MainConvertor.processElement(MainConvertor.java:315)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.MainConvertor.readInputStream(MainConvertor.java:294)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.MainConvertor.processFile(MainConvertor.java:253)
        at
com.fordfrog.ruian2pgsql.convertors.MainConvertor.convert(MainConvertor.java:138)
        at com.fordfrog.ruian2pgsql.App.main(App.java:133)