Dne 13.7.2015 v 08:31 Marián Kyral napsal(a):

> [...]

A odpověď na nekonečnou smyčku:

Vážený pane Kyrale,

Omlouvám se za pozdější odpověď.
Pokud chcete vytvořit vlastní prostorová data,  odvozená z našich
digitálních produktů, jen pro *svou vlastní potřebu*, pak můžete volně
využít WMS Geoportálu ČÚZK. Pokud ovšem máte v úmyslu vytvořená
 prostorová data dále šířit, pak je třeba, abyste data zakoupil a byla
na toto užití uzavřena smlouva, ve které budou mj. stanoveny podmínky
šíření Vámi vytvořených dat.
V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

S pozdravem R. Nováková
*Ing. Renata Nováková*
vedoucí Obchodního oddělení
*Zeměměřický úřad*, Pod sídlištěm 9, P.O.BOX 21, 182 11 Praha 8