---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.gr...@openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 8. 2015 20:54:11
Předmět: Re: [Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

"> Je to původní (nic moc) verze. Je v plánu ji předělat a rozcestníky
> přesunout jinam. Možná Wikimedia commons nebo Mappilary nebo ještě někam
> úplně jinam.

male doplneni, rozcestniky neni v planu nikam presouvat, je v planu
udelat export do jinych sluzeb
"

Omlouvám se za nepřesnost ;-)

"

> Já zkoušel upload na Mappilary a následný export na Wikimedia commons.
> Rozcestníku jsem pak fotku přidal přes tag wikimedia_commons. Přijde mi
fajn
> ji tam mít. Teď ještě, aby někdo podporoval zobrazení té fotky. Případně
by
> to chtělo pouvažovat, jak těch fotek přidat více. Někdy jedna nestačí.

zobrazovadlo rozcestniku umi zobrazovat rozcestniky z commons, jen
musi byt spravne zarazene do kategorie.
"

No právě. V tom trochu plavu. Export z mapillary to někam prásknul a teď
nevím, co na wikimedia commons s tím. Jak dál.

Více by se mi líbila podpora tagu wikimedia_commons. Není třeba hledat v
jiné databázi, odkaz na ten správný soubor je přímo u osm uzlu.

"

presne tohle je v planu
"

První, druhé nebo oboje? :-D