Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Butrus Damaskus <butrus.but...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 8. 2015 19:52:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

"

Zdar!

Teď jsem se podíval na stránku a jsem dost znechucen tím, kolik je tam
trackerů. www.facebook.com(http://www.facebook.com), apis.google.com
(http://apis.google.com), ssl.gstatic.com(http://ssl.gstatic.com), *.mqcdn.
com(http://mqcdn.com), www.paypalobjects.com(http://www.paypalobjects.com).
Tak teda nevím, jestli je tohle ještě svobodná stránka. Můžu se zeptat,
jestli Vám Google, Facebook atd. za to šmírování platí, nebo to děláte z
vlastní blbosti? (Znovu říkám, jsem dost znusen, že se člověk nemůže
spolehnout ani na komunitní weby, že nebude šmírován velkými
společnostmi...)

"

Je to původní (nic moc) verze. Je v plánu ji předělat a rozcestníky
přesunout jinam. Možná Wikimedia commons nebo Mappilary nebo ještě někam
úplně jinam.

Já zkoušel upload na Mappilary a následný export na Wikimedia commons.
Rozcestníku jsem pak fotku přidal přes tag wikimedia_commons
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:wikimedia%20commons?uselang=cs).
Přijde mi fajn ji tam mít. Teď ještě, aby někdo podporoval zobrazení té
fotky. Případně by to chtělo pouvažovat, jak těch fotek přidat více. Někdy
jedna nestačí.

Pokusný rozcestník je tady: http://www.openstreetmap.org/node/371697074

Poznatky: Mapillary některé texty rozmazalo. Je možné zažádat o nápravu, ale
chvíli to trvá - někdo v Mapillary to musí zkontrolovat. Možná to ale platí
jen pro nové uživatele. Později to třeba bude jinak. V každém případě to
docela zdržuje.

Osobně bych uvítal nějaký nástroj, který to nahraje přímo na wikimedia
commons (a eventuálně i na Mapillary) a vyplivne mi text, který pak přidám k
rozcestníku. A nebo ještě lépe - upravit wikipedia josm plugin, aby pracoval
  i s daty wikimedia commons.

Marián

"

P.T.