Ahoj,

cítím se nepřímo osloven tak asi zareaguju :)

Všechna témata co popisujete jsou mi relativně blízká, ať už z pohledu MTB
map nebo CleverAnalytics. Něco málo bych asi zvládl říct o OSM obecně, o
tvorbě map, tisku, routingu a pak i o tom jak různá Opendata kombinujeme a
používáme v CleverAnalytics. O Leafletu bych byl asi schopný říct víc,
teoreticky i workshop, pokud by byl zájem.

Co udělat během října zase nějaký brněnský OSM "Stammtisch" a zajít to
probrat?

Martin

Martin Tesar
http://mtbmap.cz/