Dobrý den, pane Nešněra,

reaguju na vaše oslovení OSM komunity k připravení přednášky na OpenAlt.
Vím, že je trochu pozdě, ale psal jste, že máme termín uzávěrky ignorovat :)

Chtěl bych nabídnout právě přednášku o OSM a o tom, jak se dá využít v
(komerční) praxi. Sám jsem tvůrcem mtbmap.cz a pracuji ve společnosti
CleverAnalytics, kde OSM využíváme.

Nějaký abstrakt bych mohl připravit, ale raději předem píšu jen v bodech,
co by mohla přednáška obsahovat:

   - Rychlý obecný přehled co je OSM a jak se dá přispívat
   - Příklady aplikací postavených na OSM
   - Porovnání s ostatními zdroji dat - Google, Mapy.cz
   - Tipy na získání OSM dat - raw data, Overpass API
   - Metody zpracování a vizualizace
   - Využití dat pro komerční účely - Mapbox, CleverAnalytics...
   - Příklad a ukázka analýzy kombinující OSM, další OpenData a klientská
   data - analýza dostupnosti služeb pro DameJidlo.cz

Dejte mi, prosím, vědět, jestli máte o takovou přednášku zájem, nebo jestli
už opravdu není pozdě na přihlášení. Klidně se někdy zastavím a obsah
můžeme doladit, aby byl co nejvíc v duchu konference.

Přeji pěkný den a těším se na odpověď,

Martin Tesař

P.S. mně prosím tykejte :)

Martin Tesar