---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 14. 10. 2015 9:51:02
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapovani turistickych tras

"
a pak dat treba sanci, aby se zacaly mapovat ci zobrazovat napr route:inline
_skates (nejak nechapu, ze by v CR nebyla v OSM temer zadna zaznacena inline
stezka? http://skating.waymarkedtrails.org/cs/relation/3376572?zoom=15&lat=
50.52717&lon=13.61129&hill=0&route=0.745
"

Jen k těm inline stezkám: máme u nás vůbec nějaké ZNAČENÉ bruslařské trasy?
Já jsem nikdy žádnou neviděl - podle mě máme jen cyklostezky, které lidi
využívají pro bruslení, které jsou pro inliny subjektivně vhodné. Já je
označuju takhle:

* inline_skates=yes   (i když to je vlastně nesmysl, protože to označuje, že
tam je bruslení povolené, což ale v ČR platí všude, kde můžou pěší + na
cyklostezkách)

* smoothness=excellent  (nebo aspoň good)

* surface=asphalt

Žádné lepší tagy asi nejsou k dispozici, nebo ano? Nerenderuje se to
každopádně nikde, to je fakt.

Jinak taky tleskám za ten task manager.

Honza

"