Dne St 14. října 2015 09:49:34, Petr Vozdecký napsal(a):

> same skvele zpravy

... a nové dobré zprávy

> za me urcite zmensit ty ikony rozcestniku tak na 40 pct jejich velikosti

hotovo

> k nazvum rozcestniku bych navrhnul pridat zobrazeni jejich #ref (asi by to
> pro dalsi strojove zpracovani mel byt udaj, ktery je vhodne do databaze
> dodat resp. zkompletovat, tak at je hned videt kde je/chybi)

hotovo

> rozhodne bych se primlouval za zobrazeni VSECH (ano, vim, je to dost siroky
> pojem) znacenych cest, ne jen KCT. Kdyz uz se toto dela a lide jsou do

Ta KČT vrstva (čáry) se kreslí ze speciální tabulky, která se poskládá z
relací a čar. Zjednodušeně, je tam pak všechno, co je not NULL v kct_{red|
green|yellow|blue}

Vrstvy do taskmanu obecně přidávat nelze, ale už jsem se to naučil, třeba
ortofoto :)
Nové vrstvy klidně udělám, je třeba si je ovšem rozmyslet.

> - lokalni (napr. bezecke) trasy http://waymarkedtrails.org/cs/?zoom=15&lat=
> 49.20814&lon=16.54646&hill=0#routes

s tímhle může být problém. Geometrie beru ze schematu mapniku a do tabulek
mapniku se nedostane nic, co nemá fyzický podklad. Takže běžecká trasa, která
v zimě vede přes pole, ale když není snih, tak tam není nic mapovatelného, se
mi do těch tabulek nedostane. Musel by se patchovat osm2pgsql, moc práce ;)

> - naucne stezky http://waymarkedtrails.org/cs/?zoom=15&lat=49.24135&lon=
> 16.50088&hill=0#routes (kct_green:learning, kct_none:learning...)

kct_none (zatím) nevedu. Momentálně existuje jen 13 relací s kct_none. S
kct_none prostě nepracuji a trochu mi to dělá zmatek. Třeba kct_green=major a
kct_none=learning vykresluji jako obyčejnou zelenou. Kdyby bylo
kct_green=learning, tak jí vykreslím jako learning. Nekázeň v tom tagování B-)

> - konske stezky (zvlaste kraj Vysocina do znaceni investoval, dokonce myslim
> prostrednictvim KCT! a v mape jsou jen stripky techto tras: http://riding.
> waymarkedtrails.org/cs/?zoom=12&lat=49.26712&lon=15.56149&hill=0&route=
> 0.745#routes )

Koňské stezky vykresluji, ovšem záleží na prioritách.

10;local
20;learning
30;ski
40;horse
50;interesting_object
60;ruin
70;spring
80;peak
90;wheelchair

pokud je kombinace, tak beru jen to s nejvyšší prioritou a ostatní ignoruji.
Ovšem že by šlo střídat symboly, no, já ty .xml dám klidně na web a někdo je
může poeditovat ;-)

> Doatz - ty identifikovane geometricky poskozene trasy by se nedaly nejak
> zvyraznit v mape?

ano, je třeba vymyslet barvy, aby se vědělo, co k čemu patří. Asi by šlo
vymyslet třeba 10 barev a ty by se pak střídaly, rozbitá_A bude zelená,
rozbitá_B růžová atd. a rozbitá_K zase zelená.?

> Treba v samostatne prepinatelne vrstve? Umoznuje toto
> reseni nejake prepinatelne vrstvy?

už ano :)

--
Petr