Ahoj,
občas prolézám taginfo a snažím se přetransformovat tagy turistických tras co
jsou na cestách do relací. Co jsem dnes koukal jedná se o něco málo přes 1000
cest na kterých je tag kct_barva a ve většině případů nejsou v relaci.
Chtěl bych se zeptat jestli by se nenašel někdo šikovný, kdo by nezvládl udělat
výpis případně vrstvu do mapy těchto tagů na cestách takovýmto způsobem:
1. cesta (např. s tagem kct_red) už v relaci existuje. Tag (kct_red) se může z
cesty smazat.
2. cesta v žádné relaci není nebo je, ale neshodují se barvy. Musí se vytvořit
nová relace a do ní cestu přesunout, případně ji přesunout do relace stávající.
Kdysi jsem se snažil udělat skript do overpass turba abych si stáhnul všechny
cesty co jsou v relaci se stejným tagem (kct_barva), ale bez úspěchu.
Děkuji
Vašek