Pro oblast +- moravy jsem oba vyse zminene kody - resp. to co
vygeneruji prosel a az na specialni vyjimky, kde je to potreba
predelat z gruntu (zlate hory) i poopravoval. Pokud nekdo zjisti, ze
nekde neco zmizelo, muze se stat, bylo toho hodne, tak prosim kricte
nebo rovnou spravte. Jeden velkej kopanec jsem opravoval revertem
(blbe vybrane objekty pred editaci).

Tak snad se mi povedlo posunout tur. trasy zase bliz k pouzitelnnosti.

Bye