Ahoj,
bylo nebylo, našel jsem jak se někdo s tracerem vyřádil a přes budovy nebo oblasti naplácal to co mu tracer naimportoval. Akorát to bylo úplně špatně, protože oblast důvěrně znám. Podotýkám, že to bylo přes existující značení, které mělo to co bylo potřeba, ověřeno na místě:

building=residential + building:levels=6 mi snaživý tracerista opravil na building=house + building:levels=5 s tím že obtáhl střešní okno nad pasáží místo domu - jak je v RUIANu.

Jak velké "vylepšení" to je asi netřeba dodávat.

Po takovýchto nálezech si musím klást otázku, je s tracerem vůbec možné soužití? Když někomu stačí klikat a nahrát výsledek, aniž by se podíval co vlastně udělal, co mi zbývá?

Protože už mi víceméně došla trpělivost, ptám se všech - jaké máte vy zkušenosti s nápravami takového chování? Neptám se ani tak co je správné, spíš co zabírá. Řekněme že autor "vylepšení" podle statistik na kýblsoftu není žádné vemeno co se právě registrovalo a zkouší.

Hezký nasraný odpoledne z Brna,
VS