Dne 19.1.2016 v 15:10 Vladimír Slávik napsal(a):
> Protože už mi víceméně došla trpělivost, ptám se všech - jaké máte vy
> zkušenosti s nápravami takového chování? Neptám se ani tak co je
> správné, spíš co zabírá. Řekněme že autor "vylepšení" podle statistik na
> kýblsoftu není žádné vemeno co se právě registrovalo a zkouší.

Takovy problem jsem na OSM neresil. Ale nejake zkusenosti z open-source
komunity obecne:

* to ze autor "neni zadne vemeno" neznamena ze neni mlicnak pri praci s
tracerem (sam mam za sebou spoustu editace ale tracer jsem v zivote
nepouzil).
* pokud je to s danym clovekem poprve tak mu to slusne vysvetlit osobnim
emailem. Ja vim ze to je nekonecna prace, ale tak uz to v open-source
komunite kde prichazi novi a novi lide uz chodi.
* pomuze kdyz na mailing list pak napises (bez halasneho ukazovani na
vinika) co bylo spatne a jak se to ma delat spatne. Nicemu nevadi kdyz
to budes psat klidne kazdeho pul roku. Starsim maperum to neuskodi a
mladi se z toho nauci.
* frekvenci techto vyskytu trochu omezi kdyz to popises nekde na wiki.
* az pokud se tento problem vyskytuje opakovane od stejneho cloveka ma
smysl pranyrovat jeho jmeno verejne pripadne resit ban.

Mirek