Příjde mi, že render je jedna z věcí, o kterou bych tušil, že se podělit nebudou
chtít.

Mě by se ale líbila i jiná forma spolupráce -- například v synchronizaci dat (ať
už kterýmkoliv směrem), nebo hlášením problémů v mapových datech.

Ale očekávám, že hodně z toho nebude asi jednoduché, protože těžko říct, odkud
svá data mají a jak moc je umí například sdílet. Pokud vím, třeba KČT trasy mají
od Shocartu (nebo někoho jiného?), a určitě je to stojí nějaké peníze.

On Thu, Feb 18, 2016 at 02:13:04PM +0100, Marián Kyral wrote:

> [...]

S pozdravem Ladislav Láska                          <la...@kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167