Taky jsem jim dříve hlásil chyby (v turistických trasách je jich
poměrně dost), opravení většinou trvalo tak měsíc. V mobilních mapách
pro offline stažení se to objeví snad za půl roku. Ale už jsem toho
nechal, radši opravím jen OSM a mám to za pár dní v mobilu offline.

Určitě je v OSM plno dat, které v mapy.cz chybí nebo jsou špatně -
obchody, rozcestníky, trasy... Ale podle mě by se dost těžko
filtrovalo, co OSM má správně a seznam špatně nebo vůbec.

Kuba