Ahoj,
myslím že ty správné sloupečky jsou P,Q. Level 2011 zavedl trojmístné kódování, kde ten jednociferný level je skrytý v první číslici a zbytek upřesňuje druh vzdělání. Největší rozdíly začínají od řádku 32 dál.

Pro úplnost dodám, že sloupečky P,Q popisují výukový program (potažmo tedy školu) a U,V dosažené vzdělání. Toto moc sám nechápu, ale budiž...

Vláďa