Ahoj!

> prosim o nazor: mapovat ci nemapovat (tedy vytvaret relaci s vysledkem
> zobrazeni trasy na mape) u tras (typicky naucna stezka), ktere maji v realu
> jen tabule s tematickymi zastavenimi, ale zadne fyzicke znaceni nemaji?
> Resp, jejich "spravnou trasu" (treba i nekontinualni s odbockami a
> variantnimi trasami k nelinearne umistenym tabulim) lze dohledat jinou
> cestou, napr. na souvisejicim webu...

Ja bych je znacil. Jak jinak ma chudak turista najit dalsi stanoviste?
:-).

Kdyz jsme u tech stezek... U Mukarova jsou nejaci sprymari. Na
rozcesti v lese se objevil vyrezavany cap. No proc ne. Pak se tam
obevila drevena budka a v ni telefon. Zajimave. Ted je z toho verejna
"knihovna" typu jsou tu knizky, nejakou si vezmi, nejakou tu
nech. Podobna se objevila u altanu o par kilometru dal, a na ricanskem
nadrazi.

Znacime "knihovny" tohoto druhu?

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)