Tak ja tam treba minuly vikend jel, ale jeste nebyl cas cokoliv kreslit.

Ale hlavne, on cely ten kus obchvatu je jeste porad jeste nedodelany,
rozkopany, provozovany provizorne jen jednosmerne, a napriklad ten prvni
zmineny kruhac jeste vubec nefunguje v rezimu kruhace, ale v rezimu rozkopane
trochu krive normalni krizovatky, a jeste jen jednosmerne.

Cele to zprovoznili jen proto, aby mohli zavrit starou trasu pres Italskou
ulici, ktera je ted v rekonstrukci, kde z toho udelaji normalni rezidencni
ulici. Opacny smer tahnou provizorne kolem nemocnice. Ve finale pujde silnice
cislo 9 tim obchvatem a kruhaky obousmerne. Tak to ale jeste nefunguje.

29. července 2016 12:56:56 SELČ, "Marián Kyral" <mky...@email.cz> napsal:
>Asi v Mělníku momentálně není žádný aktivní mapper a nikdo přes Mělník
>nejel.
>
>Marián

Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím moji
stručnost.