Kruháče v Mělníku zmapovány podle místního šetření, GPS + foto. Zatím ve
stávajícím stavu, tj jednosměrný nový úsek a nájezdy ve výstavbě.
Je tam jedna zajímavost, vnitřek kruháče je rozdělen na půl, polovina je zeleň
a polovina vydlážděná. Jak otagovat tu dlážděnou část? Na jednu stranu je to
součást silnice (hwy) ale vnitřek kruhu není určen k ježdění, takže hwy ne.

Milan