Od: Petr Holub <ho...@ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 19. 8. 2016 12:37:10
Předmět: Re: [Talk-cz] 5x červená

"> b) muzu se tomu venovat nejakym nazorem, krom jineho navrhuji tomu
venovat cas na qartalnim
> pivu v Brne v zari (min. HoPet, TomK a MSuchy jsou z Brna, dalsi aktiviste
vitani)

Ja jsem bohužel teď na 3 roky rezident v Grazu a ne v Brně. Jinak bych
se v té brněnské skupině angažoval častěji...

Jinak ještě bych to tady mohl probrat taky s Rakušáky - už mne X-krát
zvali na svůj Stammtisch v Grazu, ale vždycky mi to zatím kolidovalo
s prací... Nicméně z mapování tady v Grazu vím, že nwn/rwn/lwn se docela
systematicky používá...

Petr