Cau,

> Supr! Moc moc by nám pomohlo pochopit rakouský princip, zkus se na to prosím
> zeptat a dát
> vědět co nejdřív... zkus využít i nějakého mailového kontaktu, to si myslím,
> že je
> efektivnější, než čekat na nějaké "možná se potkáme..."

uz jsem to i udelal. Nicmene Rakusaci jsou v tomhle samozrejme relativne
dusledni (Ordnung muss sein ;) ) a maji to popsane i na wiki - takze primarni
si jen overuji, jestli je to porad pravda.

Popis na wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Austria/Wanderwege#Einteilung
(strucny preklad pro ty, co nemcinu nemusi)
- Mezinárodní trasy (network=iwn): Evropské dálkové trasy procházející
Rakouskem, např. E4, E5, E6, E8, E10, Jakobswege, Via Alpina
- Národní trasy (network=nwn): Rakouské dálkové turistické trasy 01-10 a jejich
varianty. Eventuálně další cesty procházející
  alespoň 3 spolkovými zeměmi a délkou nad 200km.
- Regionální trasy (network=rwn): Vše co spadá do číslovacího schematu
Alpensvereinu (3 místná čísla, první číslice vyjadřuje
  příslušnost k pohoří)
- Lokální trasy (network=lwn): vše co nespadá do výše uvedených katergorií.
Trasy obcí, turistických spolků, lokálních
  sekcí Alpensvereinu, atd.

Trochu tomu pomáhá viditelná hierarchie tras tady v Rakousku - zde se značí
prakticky všechno červenobílou značkou (s výjimkou speciálních horský tras) a
trasy jsou číslovány (kromě čísel se tam pro varianty tras mohou objevovat
suffixy a/A/b/B/...). Ta čísla najdete na rozcestnících a občas vepsaná černou
barvou i do bílého pruhu uprostřed pásového značení. Mírný chaos do výše
uvedeného
vnáší jen to, že lokální Alpensvereiny občas používají značení tras <100 pro
lokální
trasy - třeba tady kolem Grazu 1-12. Ale to je evidentní, protože takové trasy
jsou jen
lokální. Pokud by někoho zajímaly detaily, tak tady je dokumentace:
https://www.alpenverein.at/portal_wAssets/docs/berg-aktiv/wege_touren/wegehandbuch_digital.pdf
Relevantní jsou zejména kapitoly 1.{6,7,8} a 6.{6,7}

Petr