On 2016-11-22, 09:34 GMT, Vladimír Slávik wrote:
> Ano, pokud tam už není něco jiného. Osobně bych odkazoval
> především stránky farnosti a toto dal do opening_hours:url=*,
> pokud nastane kolize.

To by bylo skvělé, ale používá nějaký software tento atribut?

> Aktuálnost údajů mimo města bývá slabá, jak jsem si vyzkoušel.
> Na úrovni farností bývá větší základna "gramotných" kteří
> dokážou udělat web a mají zájem aby to tam bylo... myslím...

Tohle by snad teoreticky mělo být zcela nejaktualizovanější,
protože faráři by měli hlásit změny na biskupství. Samozřejmě,
pokud to předtím pan farář sám opraví na webu, tak je to ještě
rychleji.

Best,

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mc...@ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

A day without sunshine is like night.