Mnohá města mají digitální mapu, kde jsou lampy zaměřené a poskytují  mapy
výřezy projektantům.
Ze stejného zdroje by se daly získat třeba stromy a mnoho dalšího.
Otázka je, zda by byki ochotni vybrané vrstvy uvolnit (je někde vzor
žádosti o data)?
Druhá věc, že často neumí s gisem pořádně pracovat a zda by dokázali
poskytnout data v použitelné podobě

Sám mám k dispozici DTM města Dobříš, dokázal bych z něj dostat seznam lamp
v souřadnicích JTSK.
Pokud bych tedy mohl.

JAnD

---